18 Mayıs 2008

F.A. Cup, Portsmouth'un oldu.

Daha önce burada ifade etmiştim Portsmouth ile Cardiff City arasında oynanmış olan F.A. Cup Finali2nin uefa Kupası'na katılım açısından önemini...

O gün geldi çattı ve bugün Wembley'de maç oynandı. Maçı Internet üzerinden takip ettim. Artık iyice alıştım internet üzerinden maç takip etmeye. Türk televizyonları hemen her ligi ya da kupayı yayınlıyor gibi gözükseler de sadece gözüküyorlar malesef. Neyse biz konumuza dönelim.

Önce Cardiff City kalecisi Peter Enckelman'ın sonra da John Utaka'nın yaptığı hatayı affetmeneyen isim uzun zamandır ismi unutlmaya yüz tutmuş olan, Kanu idi.


Kaleci David james, Sol Campell ve Glen Johnson üst düzey performans gösterdiler maç boyu. Fakat bu performansların tamamından üstün performans gösteren Kanu bence maçın adamıdır.

Bu aralar meşhur bir taktik var, maçı kaybedenler genelde " x isimli futbolcu hata yapmasaydı, bu maçı kaybetmezdik" diyorlar. Tabit abi öyle de utbol hatalar oyunu hata yapmamak amaç ve dolayısıyla gol yememek biz de diyelim eğer ki Peter Enckelman'ın sonra da John Utaka hata yapmasaydı Cardiff belki de yenecekti (Oha ben birileriyle dalga mı geçiyorum !)

Son olarak bir anekdot verelim, Portsmouth tam 69 yıl sonra F.A. Cup'ı müzesine götürdü. Demek ki azmeden Federasyon Kupalarını kazanabiliyor, 30 yıl beklemiş üstüne 39 yıl daha beklemiş arada geçen kuşaklar mı? Onlarda görmeyiversin canıım ...

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: