31 Mart 2008

2007 - 2008 La Liga Champions


Dün gece oynanan maçta Real Madrid kendisine ters gelen Sevilla'yı 3-1'le geçti. 2. sıradaki Villareal'le 6 puan fark var aralarında ve oynanacak daha 8 maç var.

Peki neden böyle gubidik bir başlık koydum? Sebebi dünkü maç, uzun zamandır bu kadar hırslı, bu kadar arzulu ve aç bir Madrid izlememiştim. Dünkü maçta sadece Robben'i izlemek bile anlatmaya çalıştığım şeyi gösterir size. Sneijder geldiğinden beri ilk defa bu kadar koştu, orta saha oyuncusu nasıl oynamalıdır dersi verdi adeta. Nistelrooy'un yokluğunda Raul'un partneri bu kez Higuain oldu. Çok gol kaçırdı ama kimsenin ona kızacağını sanmıyorum. Cannavaro, Dünya Kupasından beri ilk defa bu kadar iyiydi. Sergio Ramos, Capel'i oynatmadı bile. Gago ise her zamanki gibi orta sahayı kitledi, gelen her topa bastı. Yüreğiyle oynuyor bu çocuk.

Ve Raul... Kaptan 290. golünü attı dün gece. 307 gollü Di Stefano'yu yakalamasına 17 gol kaldı sadece. Maç içinde sahanın her köşesinde gördüm onu. Kendi ceza sahasına kadar geldi savunmaya yardım etti, kanatlara gidip oyunu açtı, içeri girdi golünü attı. Böyle bir kaptanı olduğu için Madrid'liler çok şanslı...

Real Madrid, bu sene belki de şampiyonluğu kazanamayacak. Ama dünkü maçtaki gibi oynadıkları sürece kimse şampiyonluk bile aramayacak.

Son olarak çok zorlu olacağına inandığım gelecek haftanın programını vereyim:

Mallorca - Real Madrid
Barcelona - Getafe
Sevilla - Villareal

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: