31 Mart 2008

Nisan ve Mayıs'a Dair


Nisan ayındaki konumuz oylarınızla yeni yıldızlar oldu. Onun seçilmesini beklemiyordum açıkçası, şaşırmadım desem yalan olur.

Mart ayı boyunca 90'lar serisi yaptık, ayın son 2 haftasında yaşadığım problemler nedeniyle bir çok oyuncu eksik kaldı. Fırsat bulduğumda onları da tamamlarım.

Bu ay ise genç yaşına rağmen parlayan yıldızları, önümüzdeki sezonlarda patlama yapmasını beklediğimiz oyuncuları yazacağız. Liste yine kabarık, bir aksilik çıkmazsa güzel bir seri olur. Tabii fotoraftaki kadar uzun vadeli bir liste olmayacağını belirteyim.

Mayıs ayı içinse ankette gördüğünüz üzere Dismenore ile konuşup değişikliğe gittik. Futbola biraz renk katalım istedik ve içkileri tanıtmaya karar verdik. Ben üretim, o da tüketim konusunda uzmandır.

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: