20 Nisan 2008

Naptın sen Livorno !

Anladım ki bu sezon As Roma şampiyon olmak istemiyor, eğer bir Ulusal gazetede çalışıyor olsaydım muhtemelen bana içinde ikram kelimesi geçen bir başlık attırabilirlerdi...

Tam bir ay önce demiştim ki Livorno Roma ve Milan maçları dışındaki maçlarından gerekli olan puanları alıp ligde kalacaktır diye umuyorum. Aradan bir ay geçti ve Livorno hep mağlup oldu ta ki düne kadar... Şampiyon olmak istemeyen (!) bir Roma karşısında bir puan aldılar. Bu sene ne yazsam da sanırım Inter'in şampiyonluğuna engel olamayacağım.


Maç berabere olduktan sonra Roma'nın baskısı artsa da bu sonuca yansımadı, aslında maçın sonucu malumunuz olduktan sonra maçı da yazasım kalmıyor. Malesef Totti sakatlanarak oyun dışı kaldı ve maçı tamamlayamadı. Büyük ihtimal Totti sezonu kapadı, Roma da dünkü sonuçla sezonu kapadı mı bilemiyorum ama şampiyonluk için daha fazlasını yapmalılardı.

Umarım bu sonuçla beraber Livorno bir ivme yakalar ve ligde kalır.

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: