27 Şubat 2008

Eski Düşman, dost olmaz

Almanya ligi haberlerini okurken karşılaştım Reinhard Saftig ile. Çalıştırdığı Arminia Bielefeld'den de kovulmuş. Aslında eski dost mu eski üşman mı olduğu konusunda kararsızım ama yine e başlığı "eski dost" olarak attım. Reinhard Saftig 1993-1994 sezonunda Kocaelispor'u çalıştırıyordu...

Hani şu Kocaelispor'un çok iyi olduğu ve Türkiye 1.Liginin beşinci büyüğü olduğu dönemlerde. Sonrasında 1994-1995 sezonunda Saftig bir anda Galatasaray'ın başına geçti. Aslında bu birlikteliğin çok uzun sürmeyeceği belliydi ama Saftig artık Galatasaray'ın başındaydı.

Yaşıu tutan Galatasaraylılar çok iyi hatırlar ki ligin ikinci yarısı geldiğinde Galatasaray eksik maçları sebebiyle üç maç üst üste oynayacaktı ve o günkü puan durumuna göre ligin tepesine kurulacaktı bu maçların hepsini kazandığında...

Bu üç maç Gaziantepspor, Samsunspor, Antalya ile idi ve Saftig bu üç maçın tamamını kaybederek Galatasaray'dan kovulmuştu.

Çok iyi hatırlarım ki Ortaokuldaydım ve okuldan çıkmış servisle eve gidiyordum, maçların hepsini servisin radyosunda dinlemiş ve kahrolmuştum, neyse ki sevdiceğim teselli etmişti o maçlarda beni serviste (Keşke tekrar çocuk olsam!)

"Eski düşman, dost olmaz" başlığının böyle olmasının sebebini ise Football Manager ya da Championship Manager oynayanlar ve bu maçları dinleyip,izleyenler bilirler. Açın bakın Football Manager ya da Championship Manager'ı Galatasaray'ın Dislik bölümünde kimin ismi var?

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: