18 Temmuz 2008

Ronaldo Gelmesin


Guardian'ın haberine göre bunlar Sneijder'in sözleri. Pek inandırıcı gelmedi bana açıkçası ama demişse de sonuna kadar haklıdır.

"Soyunma odasında herkesten çok daha fazla para alan birisinin olması hoş değil. Bu benim açımdan sorun olmaz ama bütün takımın benim gibi düşünmediğini biliyorum. Biz zaten onun gibi oyunculara sahibiz, mesela Robben ve Robinho.. Şüphesiz ki onunla aynı takımda oynamak isterim ama soyunma odasındaki dengelerinde gözetilmesi gerekir.

Bana göre bizim yeni oyunculara ihtiyacımız yok. Eğer yeni biri gelecekse de bunun bir golcü olmasını isterim. Bu arada Robinho umarım takımda kalır, onun Ronaldo'dan eksiği yok."

Bu arada Robinho için şimdi de Barcelona haberleri çıkmaya başladı ama pek mantıklı gelmiyor bana.

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: