31 Mayıs 2008

Emre, Okan, Hakan, Vefa, Mefa...

Son 1 haftada en çok konuşulan konular bunlar. Bir de Beşiktaş var ama Beşiktaş'ın durumu Allahlık artık. Bu adamlar (Okan ve Hakan) konusunda Galatasaray çok suçlandı. Emre'de Fenerbahçe'ye gitmiş.

Okan Galatasaray'ın mevcut kadrosunda vefa beklemesi gereken son kişidir. Ona gösterilecek olan vefa "Ben profesyonelim" dediği gün bitti. Profesyonel adama profesyonel yaklaşılır ki bu sezon kontratının uzatılmaması doğru bir karar olur. Madem profesyoneliz, o zaman takıma yeterince katkı yapamayan birine sabretmemiz saçma olmaz mı?

Emre konusunda pek üzüldüğümü söyliyemiyeceğim. O da Okan gibi "Profesyonel" olduğunu açıkladığı, "Sporu sağlık için yapmıyorum" dediği gün bitti. Inter'e giderken yaptıklarını kimse unutmadı. Benim anlamadığım ise Fenerbahçe'nin Emre'yi neden transfer ettiği. Ortada 3 futbolcuyla oynuyorlar, bunlardan biri değişmez biçimde Alex. Kalan 2 kontenjan için 7. futbolcuyu (deniz, kemal, selçuk, maldonado, appiah ve aurelio) transfer etmek çok da mantıklı değil. Hele ki futboluya bir Türk için astronomik bir rakam veriyorsanız. Anlaşılan Fenerbahçe'den kopanlar olacak bu yaz. Ben Adnan Polat'ın yerinde olsam, Galatasaray.org'dan tebrik mesajı yollardım Emre ve Fenerbahçe'ye.

Hakan'ın büyüklüğünü tartışacak değilim ama bana göre kendisi bayrak adam değildir. Galatasaray'a verdiği hizmet tartışılmaz ama kendisini hiç bir zaman Bülent'le aynı kefeye koyamam, neyse konuya döneyim. Hakan için yapılan tartışmalar ise son teklifle beraber biraz kesildi. Adnan Polat, Hamdi Bey kılığında "var mısın yok musun" dedi. Şimdi Hakan'ın kararına kaldı işler. Kabul etmezse oynadığı mağdur rolünün sonu olur. Eğer kabul ederse, o zaman hem Galatasaray hem de Hakan için markalaşmak adına büyük bir atılım olur. Hakan'a yapılan teklifte söylenen şudur. Hakan yurt içi ve dışında Galatasaray'ın yüzü olacak.

Neyse efendim. Son 1 haftada bu isimlerden bunalan biri olarak içimi dökeyim dedim. Sınavlar başlıyor, bloga ayırabildiğimiz zaman azalıyor.

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

düşüncelerime tercüman oldun, hay ağzına sağlık, hay allah senden razı olsun kardeş. sınavlarında başarılar.