21 Nisan 2008

Barca'nın Anahtarı


Gudjohnsen'in gereksiz ve saçma açıklamasını yazmıştım. Daha ciddi ve anlaşılır tepkileri, düşünceleri de yazayım. Maç öncesi artık kabullenen gerçek eğer Barca'nın bir şansı olacaksa bunun Messi'yle olabileceği yönünde.

Messi'nin yakın arkadaşı Tevez'de bu yönde bir demeç vermiş gazetelere:

"Barcelona Messi'yle bambaşka bir takım oluyor. O bu dünyaya ait değil. Fantastik bir oyuncu, çok hızlı."

Tabi arkadaşlıklarının bu demeç üzerindeki payı yadsınamaz. Ama haksız da sayılmaz Tevez...

Bir diğer açıklama da Messi'nin arkasında oynayan Zambrotta'dan :

" Bu maçlarda kesinlikle olmalı, bu sezon herşeyimiz artık bu maçlar. Sorunlarımız var ama çarşamba günü herşeyin farklı olacağına inanıyorum."

Messi'de bu maçla ilgili konuştu. Bakalım o ne demiş :

" Şampiyonlar Ligi beni herşeyden çok motive ediyor. 2006'da Paris'te oynayamamıştım* ve hala acısını hissediyorum. Bu kupada bitmemiş bir işim var ve kazanmak istiyorum."

Son olarak Tevez'in sözlerinin kalanını yazalım:

"Eğer onları Messi varken yenersek sığınacak bir bahaneleri kalmaz."

Her bir parçası dünya karmasına girebilecek bir takım bu kadar önemli olabilmek... Sanırım Messi'yi ancak böyle açıklayabiliriz.


* Paris'te oynanan ve Barcelona'nın 2-1 kazandığı finalde Messi forma giyememişti.

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: