28 Nisan 2008

Afferim Evladım Çok Doğru Düşünmüşsün


Dünkü maç sebebiyle yazı yazamadık dün. Eh bu kadar konuşulmuşken derbiyle ilgili bir yazı da ben yazayım da eksik kalmayım.

Futbol açısından 50 kez değerlendirildi aslında Zico'nun yanlış tercihleri, futbolcuların isteksizliği, Galatasaray'ın boğucu oyunu... Sadece Lincoln olsa Galatasaray açısından daha iyi olurdu deyip susayım girmeyim o konulara, ben bugün Ercan Saatçi'nin yazısını değerlendireyim.

Uzun süredir kendisine "Abi sen bu muhabbetleri pek beceremiyosun bırak istersen" tadında bir mail atmak niyetindeydim. Bugünkü yazısından sonra aldığı tepkilerle bir kez daha düşünür sanıyorum.

Sabah yazısını okuduğumda aklımdan milyonlarca küfrün geçtiğini yalanlayacak değilim. O boş yazıyı bloga koymayacağımdan buradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi konumuz futbol, hazımsızlık ve saldırı. Bugün Antu'da giriş sayfasına böyle bir iddayı getirmiş, hayır gerçekten aciz bir görüntü oluyor bu. Sadece kendilerini değil milyonlarca Fenerbahçe taraftarını da töhmet altına sokuyorlar. Bir de dün sarhoş taraftarların Samandıra'yı basması olayı varki rezaletin dik alası.

Kardeşim bu adamlar sayesinde 2 hafta öncesine kadar göğsün şişkin şişkin dolaşmıyor muydun sen? Bu hayvanlık neden peki? Neyse yahu daha fazla yazmaya gerek yok bu konular hakkında.

Ercan Abi "maçın 3 adamını yazmayı unutmuşsun?"

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: