12 Mart 2008

Burdisso sağolsun : Inter : 0 Liverpool :1


Liverpool kaptanı Steven Gerrard Şampiyonlar Ligi'nde Çeyrek Finale kaldıkları Inter maçı sonrası "Burdisso sağolsun". İlk maç içinde ben ne yalan söyleyeyim "Materazzi sağolsun" demiştim.

İçimden nedense Serie A'da Roma'nın önünde olmalarından kaynaklı tüm sevgisizliğime rağmen "Oh olsun Inter'e" demek gelmiyor.

İlk maçın son beş dakikasından itibaren herşey değişti. Çok da yorum yapmak istemiyorum. Ciddi ciddi Inter üzerinden avrupada bir lanet var mı düşünmeye başladım. Son üç finalde iki kez final'e çıkan ve birisinde (Hatırlarsınız İsanbul'da) kupayı alan Liverpool yine yoluna devam ediyor.

Murat Kosova bu sene ciddi derecede duygu patlaması yaşıyor olmalı, Beşiktaş-Liverpool maçını kastetmiyorum tabiki :)

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: