25 Şubat 2008

Neleroleyor?


Liglerde bir hafta daha geride kaldı. Neredeyse bütün lig liderleri puan kaybettiler bu hafta. Real, Arsenal, İnter, Bayern ve Galatasaray.

-Real'in bu hafta yediği gol "yenilen en saçma gol" olarak Real tarihine geçer heralde. Barca Levante'yi 5 leyip puan farkını 2'ye indirdi.

-Roma, çok eksik Fiorentina'yı kısır maçta yendi. Mutu ilk yarıda bomboş topu ıskalamasa işler değişirdi tabii, ama İnter 2 puanı bırakmışken Roma'nın kazanmasına sevindim. Genoa'da Boriello atmaya devam ediyor bu arada...

- Spurs Carling Cup'ı aldı. Drogba'nın frikik süsü verilmiş hayvani şutunu izleyin kesinlikle.

Dün akşam maçları taze izlemişken yazmadım. Dolayısıyla aklımdan uçmuş gitmiş detaylar. Neden yazmadın diye sorarsanız, Diablo 2 ve LoD'u yükledim. bugün okula da gitmedim. Oyunu bilenler için söylüyorum; hiç bir ayrıntı, tünel, zindan vs atlamadan act 3'e geldim. LvL 21 duurit oldum.

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: