20 Şubat 2008

Ezber Bozan


Şampiyonlar liginde çeyrek final ilk tur maçları tamamlandı az önce. Hemen sonuçları vereyim ;

Roma 2 -1 Madrid
Liverpool 2 -0 İnter
Olympiakos 0 -0 Chelsea
Schalke 1 - 0 Porto

Arsenal 0 -0 Milan
Lyon 1 -1 Manu
Fenerbahçe 3 - 2 Sevilla
Celtic 2 - 3 Barcelona

Bu sonuçlara göre Schalke, Liverpool, Barcelona turun büyük kısmını geçtiler. Fenerbahçe, Manu, Milan, Roma ve Chelsea'de 2. adım için bir nebze de olsa avantajlılar. 8 maçtan 4 ünü takip edebildim.

- Liverpool çok şanslıydı açıkçası. Önce Materrazi atıldı, sonra Cordoba sakatlandı. Daha da yenemeselerdi ayıptı zaten. Liverpool'da belirgin bir dizilim sorunu var, orta sahanın ortasında 3 futbolcu (Lucas, Mascherano, Gerard) oynuyor, Babel sol açıkta Kuyt önlerinde ve Torres en ilerde oynuyorlar. Ama sağ açık yok? Orta 3 lüden biri sürekli yardım ediyor sağ tarafa ama olmuyor işte. Gollerin 2'si Penannt girdikten sonra onun paslarıyla geldi. İnter ise Anfield'da bahtsız bedevi konumundaydı. Üzüldüm mü? Bilakis göbek bile attım.

- Roma - Madrid maçında Roma hakeden taraftı. Madrid etkisizdi, o kadar gol kaçırmasalar böyle olmazdı ama iyi oynamadılar. Yanlız eski Robben yavaştan dönüyor sahaya. Bu bile başlı başına umuttur Madrid için.

- Arsenal - Milan maçında Milan zaten herkesin maçtan önce söylediği gibi beraberliğe gelmişti, aldılar ve gittiler. Arsenalliler 94. dakikada direkten dönen topa yanıyordur şu an. Kaçırdıkları golleri muhtemelen çok arıyacaklar. Milan'da Pato yine sakatlandı, ilk haberlere göre 3 hafta oynayamıyacak. Pato'yu ilerde görmek güzel de istediği topları alamıyor sanki. Yani Pato şu an target man gibi oynuyor ama bu oyunda etkisiz.

- Fenerbahçe maçını midem kaldırmadığından fazla izleyemedim. Yıllardır stardaki tüm maçları korkarak izliyorum zaten, bu maç 3 kişilerdi üstelik. Yapış yapış bir spikerlik anlayışı, iğrenç yorumculuk. Yakında Fener maçlarına Ercan Saatçi'yi de çıkarır bu adamlar. İzlediğim bölümlerde naç ortadaydı. Gerçi 2 takımda beklentilerimin dışında oynadılar bu akşam. Ben Fenerbahçe önde basar diye beklemiştim, kendi sahalarında başladılar, Sevilla topun arkasında kalır demiştim, baskın oynamaya çalıştılar. Zico'ya tebrikler, taktiği işe yaradı doğrusu. Yanlız Roberto Carlos sakatlanınca ezberi bozmak zorunda kaldı, benim de aklımda bu kaldı. Uğur - Gökçek değişikliği yapılamadı. Carlos'un ciddi bir sakatlığı yoktur umarım.

Aslında bu maç için yazılacak çok şey var ama ne kadar iyi niyetli olursam olayım eğer Fenerbahçe'yi övmezsem kıskançlık sayıldığından, eksik bir yön söylesem çekememizlikten kabul edildiği için yazmıyorum artık. Umarım yarın yine Galatasaray'a ve Beşiktaş'a sataşmalar duymam...

- Celtic ilk yarıyı 2 -1 önde kapamıştı. Barca 2. yarıda 3 - 2 yaptı ve turu neredeyse aldı. Messi'nin 2 golü var.

Ha birde Fenerbahçe turu atlarsa, blogda ilk ve son kez olmak üzere bir Fenerbahçe fotografıyla veririz haberi.

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: