21 Şubat 2008

Canınız Sağolsun


Leverkusen'e farklı elendik. Bu postu atarken yüzüm gülüyor, skora üzüldüm ama Galatasaraylıyım ve takımımı ne kadar çok sevdiğimi anladım.

Maçla ilgili yazılacak, çizilecek çok şey var.Orkun, Barış, Lincoln, Song ve Nonda diye giden uzunca bir yazı çıkar ama gerek yok, takımca kötüydük işte. Sezon başından beri Feldkamp'ı destekledim, hala da destekliyorum. Sözlükte yazmıştım; tek endişem kendisinden sonrasıdır.

Takımımı ne kadar çok sevdiğimi anladım demiştim. Barusso'nun golünden sonra -penaltıdan gelen gol- heyecanla ayağa fırlayıp goool diye bağırmışım istemsiz. Kahvedeki insanlar garip garip bakınca oturdum tabii...

Şüphesiz ki dalga geçilecek, alay konusu olacak. Zeka ürünü esprilere her zaman açığız. Ama bu takımdan umutluyum ve söylenen sözler pek de umrumda olmuyor açıkçası.

Bu yazıyı okuyan bunları da okudu.



Hiç yorum yok: